Det här är: Hanna Graaf, Kissie och Blondinbella.

"Hej min vän. Tänkte göra en liten presentation av mig, mitt liv och annat som du kanske vill veta. Jag heter Hannah Graaf Karyd och är 34 år. Bor i en vacker villa i Sigtuna sedan 2008. Det för mig magiska året 2008. Det var även året jag gifte mig även med Peter och blev gravid med Liv. Vi bor så klart också med fyra underbara barn. William 11, Mio 9, lilla Liv 3 år och Vida som föddes i juli, 2012. Jag och min man startade Bloggfamiljen (numera FEMME.se) 2009 med visionen om en trevlig och varm sida där vi alla är en familj. Jag tycker att vi lyckats och hoppas att du trivs här inne med oss bloggare, dina vänner." Läs mer om Hanna Graaf här!

"Hej! Jag heter Alexandra Nilsson, är 20 år gammal och bor mitt i Stockholm med min chiuaua Chloé. I min blogg skriver jag om allt som rör mitt liv: Min hemliga pojkvän, min kändisbror, mode, kläder, smink, mitt eviga festande på Stureplan och såklart min växande och minst sagt lovande karriär. Jag har 170 000 besökare, OM DAGEN! Helt sjukt, och vet ni vad? Min blogg växer för varje dag som går" Läs mer om Kissie här!

"Isabella Löwengrip driver en av Sveriges största bloggar med 300 000 unika läsare i veckan. Isabella driver även fem aktiebolag och startade det första; Blondinbella AB som 16 åring. Sedan dess är det ett eget klädmärke vid namn Classified som säljs i 23 butiker runt om i Sverige, bloggnätverket Spotlife och Löwengrip Invest AB, att investera är målet i framtiden." Läs mer om Blondinbella här!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
BloggNyheterna © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects