Fredagsmys utan kemiska tillsatser - Pippi Grön!

BloggNyheterna har en ny favorit inom hälsokategorin - Pippi Grön!

Hennes senaste inlägg handlar om Fredagsmys utan kemiska tillsatser. Måste vi ha allt det där godiset eller kan vi byta ut det mot något annat?

Så här står det om Titti Nordieng som driver bloggen:

"Jag heter Titti Nordieng och bor i Majorna, Göteborg. Min förebild i livet heter Pippi Långstrump, hon gör som hon vill och har ett kärleksfullt hjärta. Jag jobbar som kommunikationsstrateg i mitt företag Focus Communications.

Jag vill med bloggen Pippi Grön dela med mig av mina erfarenheter efter att ha tillfrisknat från en kroppsligt kaos av candida, neuroborrelia, diverse parasiter och amalgam- och tungmetallförgiftning - allt på samma gång."

Läs mer på hennes sida.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
BloggNyheterna © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects