Kissie och podcast 3, Blondinbella saknar en gästbok och Kenza på modevisning.

Kissie bjuder på podcast 3, en med tekniska problem, därav ett plötsligt slut, säger hon.

Blondinbella är nyklippt. Hon vågar inte (som de flesta tjejjer) klippa för mycket, man vill ju spara på det långa håret. Allt verkar också vara klart inför och till bröllopet, förutom att de saknar en gästbok för gästerna att skriva i. Har ni några bra tips?

Tyra tackar alla läsarna för grattis till ditt nya hem och befinner sig i Nyköping på möte. I natt blir det en hotellvistelse.

Kenza hade glömt minneskortet inför modevisningen men har snälla vänner som låter henne låna bilder. Favoriten var Ida Sjöstedts visning.

Desireè sov på hotell under natten, förberedde sig för en intervju till en tidning och visar bilder på drömvagnen.

1 kommentarer:

  1. Hej goda hälsningar,
    Jag gör bara detta för att främja god energi. Tack för att du tar lite tid att läsa detta.

    Jag är Sam Nicolas, jag är bas i Amsterdam. men är inte alltid i landet på grund av mitt jobb som verklig entreprenör, entreprenör och filantrop. Jag initierades 2018, blev en elitminne i brorskapet 2019. Illuminati fick mig att tro på mig själv och också hur man ska ha positivt tänkande över livet, det gör livet enkelt även om det inte är det. ända sedan jag blev medlem lovade jag brödraskapet att alltid hjälpa människor som är intresserade av brödraskapet för att förändra sina liv precis som mitt förändrades. Jag har kunnat röra många seriösa människor runt om i världen för att hjälpa dem att få en verklig källa för deras väg in i det stora ljusets samhälle. Efter deras initiering tar brorskapet dem globala vad de än väljer att göra, med alla önskemål de gör, och hjälper dem också att återfå allt de har förlorat och få mer. den stora illuminati dödar inte och stjäl inte, vi är Illuminati.

    Om du har några problem eller om du också vill vara ansluten för upplysning för att uppnå fantastiska saker med hjälp av illuminati.

    WHATSAPP >> +1 (267)652-3553
    E-post >> everlastingbondconvenant66@yahoo.com

    DEN STORA FRATERNITET ÄR FÖR ALLA, Och du måste vara redo innan du kan uppnå dina drömmar.

    SvaraRadera

 
BloggNyheterna © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects